Ik blijf dit ook lastig vinden. Het blijft continue zoeken naar een balans tussen werk en privé. Voor mij helpt het ook om duidelijk te krijgen wat ik in een week nu allemaal moet doen. Ik maak op een vrijdag een lijstje met taken en plan deze voor de komende week in in mijn agenda. Dat doe ik ruim (geschatte tijd voor een taak x 1,5), zodat ik iedere dag mijn taken afkrijg & soms zelfs vooruit kan werken (dat is misschien jezelf voor de gek houden, maar werkt voor mij als een trein). Door het maken van een planning sluit ik in ieder geval mijn werkweek af en weet ik waar ik maandag mee moet beginnen. Deze planning probeer ik structureel aan het eind van iedere werkdag te bekijken en eventueel aan te passen, als afsluiting van de dag. Omdat wij ook geen thuiskantoor hebben ruim ik daarna ook alles op. Ik kreeg de tip om ook hardop voor jezelf af te sluiten, dus zeg ik nu na het inpakken van mijn werktas, 'Zo, nu ben ik klaar met werken voor vandaag'. Dat voelt in eerste instantie een beetje raar, maar werkt wel. Daarnaast heb ik mezelf toegevoegd op Whats-app. Mocht ik na mijn werkdag nog iets bedenken wat ik niet mag vergeten dan app ik dat naar mezelf en ben ik het in ieder geval kwijt.